Leveringsbetingelser
Vi behandler ordrer mellem mandag og fredag. Ordrer vil blive behandlet inden for 2-5 arbejdsdage efter bestilling og vil blive afsendt, når ordren er behandlet. Bemærk, at vi ikke sender i weekenderne.
På grund af den store efterspørgsel på vores produkter leverer vi dine ordrer inden for 14-21 arbejdsdage.
Hvis din bestilling ikke er blevet leveret inden for den estimerede leveringstid, bedes du kontakte vores supportteam. Du kan normalt forvente et svar inden for 1 arbejdsdag.
Vi sender en e-mail med sporingsoplysninger, så snart din bestilling er afsendt fra vores lager. Du kan spore din bestilling her.
*Bemærk, at disse kun er estimerede leveringstider, og at vi derfor ikke kan garantere leveringsdatoer.
Sørg for, at alle leveringsoplysninger er korrekte. Hvis der er fejlagtige og/eller manglende oplysninger, kan vi blive nødt til at kontakte dig for at opdatere leveringsoplysningerne, hvilket kan medføre forsinkelser i leveringen af din bestilling. Forsinkelser kan også forekomme som følge af toldklarering.
Dit lokale toldkontor kan kræve yderligere dokumenter og tid til at klare din pakke igennem tolden, hvilket kan forsinke den estimerede leveringstid.
Din bestilling kan blive leveret til dig enten af det lokale postkontor eller en lokal kurer. Afhængigt af dit område vil de fleste ordrer blive leveret af din lokale posttjeneste, så pakken vil blive modtaget sammen med din almindelige post. Hvis du ikke er hjemme, når leveringen sker, kan posttjenesten efterlade en besked med oplysninger om, hvordan og hvor du kan afhente din levering.
Indtast din adresse korrekt i alle oplysninger, ellers vil pakken, vi sender til dig, blive returneret til os.